czwartek, 14 lipca 2011

Pierwsze kroki podjęte do założenia i optymalizacji forum

A więc forum już zainstalowane, wgrany dosyć ładny styl oraz wrzucono baner wykonany przeze mnie. A, że talentu graficznego nie mam żadnego wszystko wygląda jakby było zrobione na sztukę. Oczywiście mam to póki co gdzieś. Ważne, że forum działa i odwiedza je wujek Google. Forum działa na darmowym silniku mybb oraz jest zoptymalizowane tzn. są nagłówki, przyjazne linki i więcej co daje pakiet plugina.

Co więcej, forum działa na subdomenie portalu. Nie jest póki co dodane do narzędzi webmasterskich googla.
Co do pluginów do dodałem oczywiście, wyświetlanie filmików na forum, rejestracje przez Facebooka, fit on page, infobar oraz Max Post Views For Guests. Celem jest uświadomioenie usera, że nie jest u mnie JESZCZE zarejestrowany. Gość może przejrzeć max 5 tematów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz