wtorek, 2 sierpnia 2011

Kolejna garść informacji co u mnie

Kilka dni nie pisałem bo tak naprawdę nie było za bardzo o czym.
W niedzielę zmieniłem zupełnie szablon portalu. Teraz jest bardziej nowoczesny, bym powiedział, że trochę bałaganiarski, ale po 3 wejściach na stronę można się przyzwyczaić. Plus zamówiłem baner, jakiś facet się ogłaszał, że zrobi to za 4.99 bo potrzebuje prac do portfolio. Jestem mega zadowolony, baner wstawiłem na forum i na portal. Koleś ląduje w moich stałych kontaktach. Wraz ze zmianą layoutu póki co notuję wyższe odwiedziny plus więcej klików w reklamy Adsense.
Teraz odnośnie forum. Napisałem do mojego copywritera za 11 zł co tam u niego i czemu nie pisze. Niestety cisza. A tu nagle dziś odpisuje jego żona, iż małżonek jest w areszcie i nie będzie mógł dokończyć zlecenia i żebym podał kwotę oraz numer konta do oddania pieniędzy. Może być i tak. Facet był naprawdę godzien uwagi. Zarejestrowała się także nowa osoba, nie fejk. Jednak ma 10 lat... w ogóle się zastanawiam czy mu powiedzieć, żeby sobie dał spokój. Zobaczymy. Jak będzie pisał głupoty to leci ban, bo nie chcę robić z forum piaskownicy.
Wciąż jestem na drugiej pozycji w G. Nie wiem co trzyma tą z pierwszego miejsca, może to, że domena jest już 2 letnia a moja ma dopiero kilka miesięcy? Muszę jeszcze trochę poczekać, bo u nich słabo ze stroną oraz treścią. Do usłyszenia niedługo.

4 komentarze:

  1. Mam forum, które działa już od ponad roku. Niestety od dłuższego czasu praktycznie jest cisza (konkurencja jest spora) jednak ilość odwiedzin utrzymuje się na poziomie 1000-1500. Możesz coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche ciezko pwoiedziec bez podawania adresu forum. Jesli bylbys gotow podac na email to moglibysmy blizej nad tym podyskutowac.

    Ale zadaj sobie kilka podstawowych pytań:
    -czy forum posiada ładny unikalny wygląd, zachecajacy do odwiedzn?
    -czy na forum latwo i szybko uzyskuje sie odpowiedz?
    -czy mam cos co wyroznia mnie pośród konkurencji?
    Jesli sam mowisz ze konkurencjajest spora to musisz sie czyms, wyrozniac, dotepem do innych zagranicznych for, wiedza z pierwszej reki, dowiadczeniem itp
    - odwiedziny unikatowe czy odslony?
    czy pozycjonujesz sie jakos?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie znajdę maila?

    - według mnie, tak (szablon gotowy ale kupy i lekko przerobiony pod nasze potrzeby). Co prawda, jest stosowany już od dłuższego czasu jednak pracujemy nad nowym
    - według mnie, tak ;)
    Staramy się zachować porządek w tematach, usuwać posty, które nic nie wnoszą by zachować jak największą przejrzystość
    - porządek ;)
    Coś musi tu być skoro forum jeszcze nie upadło ;)
    Dodatkowo posiadamy portal oraz małą Wiki z kilkoma artykułami (ok. 50 wejść dziennie)
    - Odwiedziny. Według GA w ciągu ostatniego miesiąca (4 lip - 3 sie) mieliśmy ~40 000 odwiedzin, ~26 200 unikalnych użytkowników, ~125 200 osłon

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoim miejscu, zorganizowałbym jakiś konkurs z nagrodami, to może przynieść b. dobre korzyści.
    Może te artykuły wiki albo jakieś poradniki postaraj sie rozreklamowac na inne portale, spryciarze, wykop.pl itp

    OdpowiedzUsuń