wtorek, 19 lipca 2011

Pierwsze wrażenia po allegrowym copywriterze.

Pisałem Wam ostatnio, że zakupiłem 100 postów za 11.99 dla mojego forum. Co więcej w przypływie natchnienia sam w niedzielę po południu popisałem trochę postów ze świeżo założonych kont, strałem się tworzyć tematy ogólne, takie, że prawie każdy ma w nich jakieś zdanie, plus jedną ankietę.
A jak się spisuje niedrogi copywriter Założył już jedno konto (tam mi się wydaje, że to on) i napisał jakieś 10 postów. Powiem, Wam, że idzie mu to całkiem nieźle, piszę tak jakby był przeciwko pomysłowi o jakim jest moje forum, jednak nie widzę w tym nic złego.  Posty są sensowne i widać, że pisze je ktoś kto liznął temat.
Po lekkim dopaleniu strony i dodaniu do katalogu gazety (wreszcie), strona wskoczyła na 4 pozycję, wrzuciłem także statystyki na forum.
Do miłego.

4 komentarze:

  1. Cześć. Bujam się z forum podobnie jak Ty. Powiem szczerze, że mozolnie to idzie. Ja poszedłem w blogi obok forum (vbulletin suite) i pisze artykuły motoryzacyjne - bo forum jest o samochodach. Fakt czytelników zrobiło się sporo. Nawet czasem ktoś podlinkuje gdzieś na jakimś innym forum lub portalu ale powiem szczerze, że to są linki typu :KLIK lub cały url tematu. Więc całe pieprz.....nie wujka google o naturalnym pozycjonowaniu na frazy kluczowe niech wujek google sobie w wyszukiwarke wsadzi :) Wg. mnie każdy link na jakąkolwiek inną frazę niż: url, "tutaj","klik", "tu" jest nienaturalne. Ale to jest jak z moralnością księży i czarnych ojczulków. Wracając do tematu. Będę czytał ten blog bo mnie ciekawi jak Tobie będzie szło. Szczególnie mnie interesuje kupienie właśnie kilku do kilkunastu różnych kolegów do pisania postów i coś czuje, że właśnie to może wypalić.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj fajnie, że napisałeś!

    Ja bym się cieszył z każdego linku, nieważne z jakim anchorem, jak sa to linki darmowe od ludzi to juz jest dobrze. Teraz pomysl jak zachecic innych zeby jeszcze bardziej linkowali do Twojego forum.
    Jak masz vb towidze ze juz musiales wlozyc niezly wklad finansowy w skrypt ;)

    To nawet nie musza byc koledzy, byle pisali. Zawsze warto takich kupic. A ciekaiwe musi byc kupic 3 roznych i nie mowic im o sobie nawazajem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wszystkie linki z for i portali co użytkownicy wstawiają są nofollow. Więc raczej to mocy nie ma pozycjonerskiej. Dziś każdy patrzy, żeby za linka dofollow zedrzeć milion PLN.
    Wracając do forum. Na pewno nie będę ich informował.
    Na razie mało chętnych do pisania. Czasem ktoś coś napisze, ale w większości muszę usadzić bana bo w 80% okazuje się, że to jakiś pseudo pozycjoner z linkami w stopce. A tekst to albo "zgadzam" się lub jakiś tekst reklamowy. Nie jestem doświadczony w rozkręcaniu forum i może popełniam błąd, że usuwam takie rzeczy, ale raczej wolę, żeby było puściej niż, żeby coraz więcej spamiarek waliło posty. Co do vbulletin to fakt wsadziłem trochę pieniędzy z kilku powodów, że będę miał motywację do popychania tego do przodu ( jak już się włożyło tyle to trzeba rozwijać), drugi powód to, że w razie rozkręcenia forum pomijam krok przekonwertowywania jakiegoś przema na skrypt o większych możliwościach i mniej obciążający serwer. Jak już się poddam w całości to przynajmniej ktoś za pre set PLN'ów odkupi ode mnie licencję to jakiś % odzyskam. Ale póki co próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nofollow wplywa na pozycje w serpach wiec z takich tez sie ciesz.
    U siebie w takim razie zrob nofollow w podpisach, (tez mi sie tak rejestrowali) a jak siejuz mocno wkurzysz to wylacz takiemu kolesiow stopke albo usun link ze stopki, a posty bedziesz mial. Wiesz zawsze content to content.
    Mozesz zrobic jakis kontrowersyjny temat i podpuscic go konkurencji, moze beda chcieli Ci udowodnic swoje racje i sie zarejestruja i zaczna pisac albo tworz tematy ogolne, jakie macie samochody, jakich woskow uzywacie itp. NA wszystko przyjdzie czas. Mozesz pomyslec tez nad konkursem.

    OdpowiedzUsuń